Naslag

“Dansen bij Biezeman” door Theo Biezeman.

terug te vinden op de volgende link: Dansen bij Biezeman 2

biezeman

Einde en begin bezien door Anne Pauen

Bestuurslid van HV Felua Anne Pauen reflecteert op het einde en het nieuwe begin van HV Felua via een ander perspectief.

Anne Pauen, geboren in 1958 in voormalig West-Duitsland, is opgeleid aan de Alba-academie als beroepscoach. De opleiding is erkend door de Stichting Post HBO Nederland, de NOBCO en heeft als enige opleiding in Nederland de accreditatie van het EMCC, voor coaches op Europees niveau. Daarnaar heeft zij bij het ‘Centrum voor systemische opleidingen’ het vak van familieopsteller geleerd en volgt zij sinds medio 2013 de opleiding als analytisch therapeute aan het Jungiaans Instituut te Nijmegen.

Geboorte en dood; het einde en begin van een vereniging gezien vanuit een Jungiaans dieptepsychologisch perspectief.

artikel Anne Pauen

U kunt hier in alle rust nog een keer luisteren naar de lezing gehouden door dhr. Kemperink  tijdens zijn afscheid als voorzitter op 23 maart 2011 over Vroeg Christendom langs de IJssel. Franken, Saksen, Liafwin.

lezing drs. Kemperink over Liafwin

Het Keienmonument.

De brochure uit augustus 2013 over het Apeldoornse Keienmonument aan de Sportlaan is ontworpen door Gerard Post Greve. De brochure is een uitgave van Fred Klijndijk i.s.m. de communicatie adviseur van het trainings-, opleidings-, en kenniscentrum van de Koninklijke Marechausee. Zie ook www.marechausseenostalgie.nl

100 jaar Daisy; de dingen die voorbijgaan en blijven.

door Lindy Brouwer; Creatief vertaler, editor en tekstschrijver; Nederlands, Engels, Frans, Japans. kijk voor meer info op

De eerste jaren van de Vereeniging Felua, R. Kemperink

het achtergrondverhaal bij de opgraving van het Vanebos uit het geheugen van Apeldoorn.

De klapperman in Apeldoorn

Door Tanja van Arendonk.